15 februari 2023Betrouwbare en onmisbare vakkennis
fysieke winkels relevanter dan ooit
Pieter-Jan De Smet, Marketing Manager bij RetailSonar: "Grote steden scoren als vanouds, de online groei neemt af, klanten winkelen langer en zoeken opnieuw gemak én beleving. Dat blijkt uit de jaarlijkse analyse van salesdata en bezoekersgedrag."
In Mechelen staat een volledig nieuwe "grote Delhaize", op dezelfde plaats als vroeger. Grote verschil: het werd een hoogbouw en de winkel is 100% CO₂-neutraal. Hij dient als toonbeeld voor alle volgende nieuwe Delhaizes.
Dit exclusieve naslagwerk van de Belgium Chocolate Awards is een absolute must-have voor elke professional die met chocolade werkt of verkoopt. Nu GRATIS bij een Retail-abonnement.
Pieter-Jan De Smet, Marketing Manager bij RetailSonar: "In 2022 namen (en kregen) shoppers opnieuw meer tijd om te winkelen, rond te kijken en zich te laten inspireren. We spendeerden dit jaar gemiddeld 4 minuten langer in de supermarkt."
Dit is de nieuwe Amarok. De nieuwe pick-up van Volkswagen. Ontdek hem en geniet van 5 jaar garantie tijdens de Saloncondities. Actie onder voorbehoud van aanvaarding.
Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.