evoluties bij consumptie gedurende voorbije 10 jaar
Consumentengedrag evolueert (over)duidelijk synchroon met wat er in de wereld gebeurt. ‘Gekozen Product van het Jaar’ levert, dankzij de uitgebreide informatie die jaarlijks tijdens de wedstrijd wordt verzameld, steevast waardevolle inzichten voor merken én consumenten. De bekendmaking van de winnaars anno 2025 is dan ook dé gelegenheid om een balans op te maken van de consumptietrends in België van de afgelopen tien jaar.
Abonneer u nu! Krijg de papieren editie in uw bus en het wekelijkse online magazine in uw mailbox. EN profiteer van online toegang tot de premium artikels van 6 retailvakbladen en dat met slechts 1 account!
Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.