6 maart 2025 Betrouwbare en onmisbare vakkennis

evoluties bij consumptie gedurende voorbije 10 jaar
Consumentengedrag evolueert (over)duidelijk synchroon met wat er in de wereld gebeurt. ‘Gekozen Product van het Jaar’  levert, dankzij de uitgebreide informatie die jaarlijks tijdens de
wedstrijd wordt verzameld, steevast waardevolle inzichten voor merken én consumenten. De bekendmaking van de winnaars anno 2025 is dan ook dé gelegenheid om een balans op te maken van de consumptietrends in België van de afgelopen tien jaar.

Tom D'Halluin - Hoofdredacteur Retail
In het nieuwste nummer van Retail:

‘Gekozen product van het jaar’
Visie over veranderd consumentengedrag

90 jaar Nationale Loterij

EHI Retail Institute
Welke trends zullen de retailsector radicaal hervormen?

Ten Huize Van Atelier N°11

Wereldkeuken maakt furore bij condimenten
Consument geeft voorrang aan smaak en kwaliteit boven prijs

Hoe verandert AI de manier waarop we boodschappen doen?

Instore gastronomie
Het nieuwe succesverhaal in de retailwereld

Veel leesplezier!
ONTVANG RETAIL VOORTAAN OOK PER POST!
Abonneer u nu! Krijg de papieren editie in uw bus en het wekelijkse online magazine in uw mailbox. EN profiteer van online toegang tot de premium artikels van 6 retailvakbladen en dat met slechts 1 account!
Deze mail werd verzonden naar #FIRMA# - #KORTEMAIL#
 
Dit Online Magazine is een uitgave van PM Editions nv,
Torhoutsesteenweg 226, 2-7, 8210 Zedelgem
info@pmg.be - www.pmg.be
Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Retail  

Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.