Online magazines

14 juli 2021 Vakinformatie voor retail professionals

 
3 groeisegementen doorgelicht

Heel wat segmenten kenden een positieve evolutie door corona. In dit online magazine gaan we dieper in op de groei van de categorieën snoepgoed, aardappelen en wenskaarten. We spraken ook met Xavier Bouckaert, CEO van Roularta, over de overname van Bayard Presse.

Tom D'Halluin - Hoofdredacteur

Snoepgoed vormt het perfecte on-the-go impulsproduct waarmee u het rek aan uw kassa kan vullen. Fabrikanten voorzien namelijk handige afsluitbare of kleinere meeneemverpakkingen die toelaten onderweg te genieten van een lekkere snack.
Door Covid-19 en de bijhorende maatregelen is de thuisconsumptie van verse aardappelen in 2020 toegenomen met 8%. Hierdoor kwam er een einde aan de dalende trend in het thuisverbruik. Dat en meer blijkt uit de Consumptietracker van VLAM.
Plus Magazine en Télépro vallen voor de volle 100% in handen van Roularta. Die overname zagen zij nodig om de digitale investeringen in goede banen te leiden. Ondanks een moeilijk 2020 heeft Roularta dus niet stilgezeten.
bpost stelt merkwaardige cijfers vast tijdens de afgelopen kerstperiode. In december werd 25 à 30% meer post verstuurd dan verwacht.
De leegstand van winkelpanden in Vlaanderen staat zwaar onder druk, zeker in de stadskernen. Waregem is een van de weinige steden die het een pak beter doet dan de rest. Als regionale winkelstad neemt ze tal van initiatieven.
Deze mail werd verzonden naar #FIRMA# - #KORTEMAIL#
 
Dit Online Magazine is een uitgave van PM Editions nv,
Torhoutsesteenweg 226, 2-7, 8210 Zedelgem
info@pmg.be - www.pmg.be
Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Retail  

Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.