In dit online magazine hebben we aandacht voor 2 topproducten in het voorjaar. Lamsvlees en zomerse kazen. Pas alvast tijdig uw assortiment aan. Vul ook zeker onze enquête in over winkelvernieuwing.
In de zomermaanden verandert het eetpatroon van de consument. De winterse hartige maaltijden ruimen plaats voor frisse gerechten die snel geconsumeerd kunnen worden. Bij kazen is dit niet anders
Lamsvlees neemt in het huidige voedingspatroon een belangrijke plaats in. Het is gemakkelijk te bereiden en wordt vooral gewaardeerd voor zijn karaktervolle smaak, zijn versheid en zijn malsheid.
Naar aanleiding van de eerste editie van de Shop Design Barometer voeren we een grootschalig onderzoek ivm geplande investeringen op het gebied van winkelinrichting.
De coronacrisis zorgt ervoor dat heel wat bedrijven moeilijkheden hebben om hun klanten fysiek te bereiken. Online daarentegen blijft volledig actief. PMG lanceert daarom de uitzonderlijke actie van 50% korting op alle online communicatie, geplaatst vóór 1 juni 2020.
Vooral in crisistijden is het een must dat iedereen binnen uw bedrijf zijn vakkennis blijft uitbreiden om op onzekere dagen toch met creatieve oplossingen te kunnen komen. Deel daarom maximaal dit GRATIS ONLINE MAGAZINE met uw collega's en wapen u met extra kennis om deze crisis te lijf te gaan.
Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.