De coronacrisis liet e-commerce ontploffen. Wie er voordien nog geen gebruik van maakte, moest zich onder druk van gesloten winkeldeuren alsnog richten tot webshops. De afgelopen periode maakt de vraag “hoe maak je e-commerce succesvol?” relevanter dan ooit. Enkele experts zochten naar het antwoord op die vraag.
Een familiebedrijf in hart en nieren. Dat is waar de SPAR-supermarkten in Kleine-Spouwen en Borgloon voor staan. Na 20 jaar een kleine buurtwinkel te runnen, was Sabine Janssen klaar voor de volgende stap, en wat voor één!
Aangezien donuts het snelst groeiende bakkerijsegment zijn én ze bovendien voor een hele mooie marge zorgen, is het nu het moment om Donut Worry Be Happy in huis te halen.
Het iconische merk, met Belgische roots, startte 40 jaar geleden met de ontwikkeling van plantaardige voedingsmiddelen en dranken voor specifieke consumentenbehoeften. Sindsdien heeft het merk zich uitgebreid over Europa en de wereld.
Nu het beleid een maximaal aantal auto’s aan de stekker of de waterstofpomp (H2) wil – en de auto-industrie daar gretig op inspeelt – heeft auto-elektrificatie de toekomst mee. De klant wordt gemotiveerd met fiscale voordelen, vrijstellingen van BIV en rijtaks,...
Bij de remodeling van hun winkel enkele jaren geleden, beslisten de broers Debaeine om de kaart te trekken van een kwaliteitsvolle bakkerij. Een succesverhaal...
Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.