Babyshoppers vormen een belangrijke doelgroep voor de retailer. Uit cijfers blijkt dat gezinnen met kinderen ruim 10% meer besteden in de winkel dan de gemiddelde klant. Bovendien bezoeken jonge ouders minder verschillende supermarkten, dus de opbouw van loyaliteit voor de toekomst begint hier.
In samenwerking met Gault & Millau biedt mineraalwater Chaudfontaine onder het motto "Slow is Good" inspiratie met 8 Belgische chefs die de tijd nemen om een kwalitatieve culinaire ervaring te creƫren.
Dit artikel heeft als hoofdbedoeling jouw manier van verkopen te optimaliseren en dit door het behandelen van jouw winkelbezoeker via de C.R.A.C.-structuur: eerst Chambreren/Charmeren, om vervolgens een Raadsel op te lossen, Appetijt te geven ...
Negen inspirerende sprekers brengen hun visie over de rol van de onderneming in het technisch onderwijs. De eerste sprekers zijn bekend: BMW - Diagnose Car, VTI Brugge, Unilin - RTC West-Vlaanderen en Ter Groene Poorte. Aanmelden kan nu met vroegboekkorting.
Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.