In zijn recentste sectorupdate stelt ABN AMRO dat onmisbaarheid en onderscheidend vermogen cruciaal zijn als concurrentiewapen. De auteurs stellen dat er een sterke correlatie is tussen onmisbaarheid en onderscheidend vermogen en uiteindelijk het creëren van meer loyaliteit onder klanten voor een winkelformule.
'Koers' behoort net als chocolade tot het Belgische erfgoed ... maar wat krijg je als je beiden combineert? Dat deed Ries Anderson met Flandrien Chocolate. Chocolaterie luisterde hoe hij zijn product perfect afstemde op zijn doelpubliek.
Food Discovery Awards is dé verkiezing waar culinaire innovaties in de kijker worden gezet. Heeft u een nieuw, innovatief product gecreëerd in de voedingssector? Schrijf u dan zeker in voor één van de tien categorieën van de Food Discovery Awards.
Groots in productiviteit. Volledig opnieuw ontworpen. Met verbeterde laadruimte, beveiliging en gloednieuwe connectiviteit. De gloednieuwe Transit Courier is er. Configureer of test de uwe!
Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.