- 07 februari 2018
- | 4 min. leestijd
Authenticiteit grootste werkpunt in bakkerijafdeling supermarkt
De traditionele bakker staat al sinds enkele jaren enorm onder druk. Naast de veranderende broodconsumptie bij de hedendaagse consument, willen ook steeds meer partijen zoals (buurt)supermarkten en discountketens hun graantje meepikken in de verkoop van brood(producten). Al is er voor hen nog veel groeipotentieel. De consument is steeds op zoek naar beleving en authenticiteit, iets wat ze momenteel nog niet terugvinden in de huidige bakkerijafdelingen van de supermarkten. Inspireren en verleiden is de boodschap!
Gratis verder gaan?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.