Authenticiteit grootste werkpunt in bakkerijafdeling supermarkt

Authenticiteit grootste werkpunt in bakkerijafdeling supermarkt  

De traditionele bakker staat al sinds enkele jaren enorm onder druk. Naast de veranderende broodconsumptie bij de hedendaagse consument, willen ook steeds meer partijen zoals (buurt)supermarkten en discountketens hun graantje meepikken in de verkoop van brood(producten). Al is er voor hen nog veel groeipotentieel. De consument is steeds op zoek naar beleving en authenticiteit, iets wat ze momenteel nog niet terugvinden in de huidige bakkerijafdelingen van de supermarkten. Inspireren en verleiden is de boodschap!

Sorry, dit is een premium artikel

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.

Ontdek onze abonnementsformules

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Retail  

Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.