Belgen kopen meer gevogeltecharcuterie  

Belgen kopen meer gevogeltecharcuterie

Binnen charcuterie schetsen de kalkoen- en kipbereidingen een mooie groei. Deze producten wordt een gezond, vetarm maar smaakvol imago toebedacht. Aangepaste verpakkingen vermelden alle geruststellende claims die een cruciale rol spelen in het aankoopproces: kwaliteit, traditionele knowhow en duurzame authenticiteit. Een out-of-the-box presentatie met aandacht voor deze verwachtingen brengt meer dynamiek in het schap. De verkoopevolutie ziet er alleszins gunstig uit, want gevogelte biedt als alternatief voor klassieke vleeswaren nog heel wat mogelijkheden.

Sorry, dit is een premium artikel

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.

Ontdek onze abonnementsformules
Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Retail  

Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.