Online magazines

29 november 2023 Betrouwbare en onmisbare vakkennis

Online versie bekijken
jonge ouders belangrijke doelgroep

Babyshoppers vormen een belangrijke doelgroep voor de retailer. Uit cijfers blijkt dat gezinnen met kinderen ruim 10% meer besteden in de winkel dan de gemiddelde klant. Bovendien bezoeken jonge ouders minder verschillende supermarkten, dus de opbouw van loyaliteit voor de toekomst begint hier.

Tom D'Halluin - Hoofdredacteur

In dit artikel gaan we samen met enkele spelers uit de markt na hoe u jonge ouders optimaal kunt aantrekken.
In samenwerking met Gault & Millau biedt mineraalwater Chaudfontaine onder het motto "Slow is Good" inspiratie met 8 Belgische chefs die de tijd nemen om een kwalitatieve culinaire ervaring te creƫren.
Dit artikel heeft als hoofdbedoeling jouw manier van verkopen te optimaliseren en dit door het behandelen van jouw winkelbezoeker via de C.R.A.C.-structuur: eerst Chambreren/Charmeren, om vervolgens een Raadsel op te lossen, Appetijt te geven ...
Negen inspirerende sprekers brengen hun visie over de rol van de onderneming in het technisch onderwijs. De eerste sprekers zijn bekend: BMW - Diagnose Car, VTI Brugge, Unilin - RTC West-Vlaanderen en Ter Groene Poorte. Aanmelden kan nu met vroegboekkorting.
Ontdek waarom deze nieuwe Ranger de krachtigste en meest indrukwekkende tot nu toe is. Ga de uitdaging aan en configureer die van jou nu.
Deze mail werd verzonden naar #FIRMA# - #KORTEMAIL#
 
Dit Online Magazine is een uitgave van PM Editions nv,
Torhoutsesteenweg 226, 2-7, 8210 Zedelgem
info@pmg.be - www.pmg.be
Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Retail  

Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.