12 juli 2023 Betrouwbare en onmisbare vakkennis

consumptie groenten en fruit stimuleren
Hein Deprez, oprichter en co-CEO van Greenyard, en Frank Fol, oprichter van We're SmartĀ®, hebben met hun bedrijf respectievelijk organisatie, de gezamenlijke ambitie om het gebruik van groenten en fruit in een stroomversnelling te krijgen. Ze ondertekenden een vijfjarig partnerschap dat ertoe moet leiden dat consumenten slimmere dieetkeuzes maken. U leest er meer over in dit online magazine. Tom D'Halluin - Hoofdredacteur
Greenyard, toonaangevende en wereldwijde leverancier van groenten en fruit, wil de transitie naar duurzame en gezonde voeding een serieuze versnelling hoger krijgen. Om dat doel te bereiken, sloot het bedrijf een vijfjarencontract af met We're Smart.
Onlangs werd het Mozzarella Experience Center van Milcobel officieel geopend. Het ervaringscentrum moet een ontmoetingsplaats worden voor klanten en allerlei professionals uit de kaasindustrie, van R&D-afdelingen tot productontwikkelaars.
Word nu abonnee en krijg toegang tot onze online plusartikels, ontvang alle print magazines per post en krijg 25% korting op dit abonnement.
Het consumentenperspectief is steeds belangrijker binnen de retailsector. Daarom is het belangrijk om een goed winkeldesign te ontwerpen. Op die manier krijgen klanten een betere beleving waardoor hun winkelbeleving positiever ervaren wordt.
Laat ons weten met welke bestelwagen u rijdt en WIN een mobiele ACCU ledspot ter waarde van 59 euro of een barbecueset ter waarde van 76 euro!
Deze mail werd verzonden naar #FIRMA# - #KORTEMAIL#
 
Dit Online Magazine is een uitgave van PM Editions nv,
Torhoutsesteenweg 226, 2-7, 8210 Zedelgem
info@pmg.be - www.pmg.be
Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Retail  

Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.