VIJF OPVALLENDE TRENDS IN CHARCUTERIE EN SMEERSALADES

De consument draagt gezondheid, authenticiteit en kwaliteit hoog in het vaandel

Belgen zijn tuk op charcuterie en smeersalades. Met een jaarlijks volume van 78.996 ton aan charcuterie is de Belg een echte 'fan' van vlees op de boterham. Maar ook de smeersalades gaan vlotjes over de toonbank. Deze subcategorie liet de voorbije vier jaar een groei van 4,5 procent optekenen. De Belgische consument toont bovendien een stijgende belangstelling voor gezonde voeding en de fabrikanten blijven op dat gebied niet achter. Maar ook authenticiteit, vakmanschap en kleinere porties spelen hier een belangrijke rol.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Retail  

Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.