COCA-COLA speelt in op de on the go-behoefte
De Belgische markt voor frisdranken is het laatste decennium grondig gewijzigd. De schreeuw om innovatie en vernieuwing klinkt vanuit de hoek van de steeds meer geïnformeerde consument alsmaar luider en het belang van snelle on the go-producten zal blijven stijgen. Coca-Cola volgt die trends op de voet en speelt hier perfect op in. Zo lanceren ze binnenkort de Coca-Cola Zero Lemon in nieuwe petflessen van 50 cl, ideaal voor de on the go-consument.
de PET 50 cl
Coca-Cola wil elke consument voor elke gelegenheid een toepasselijk drankje kunnen aanbieden. Zo blijft het merk haar productportefeuille uitbreiden en innoveren om de ingelichte consument een ruimer aanbod te verstrekken. De Coca-Cola Zero Lemon, de vertrouwde Coca-Cola zonder suiker met een frisse smaak van citroen erbij, bestaat al langer in blikken en grote flessen, maar wordt nu ook in een nieuw formaat op de markt gebracht: de PET 50 cl. De PET 50 cl zal deel uitmaken van de grote Coca-Cola-muziekcampagne.
Deel van de zomercampagne
In lijn met Coca-Cola’s "Real Magic" merkbelofte, met als doel mensen te verenigen en te inspireren, lanceert het merk deze zomer wereldwijd de “Coke Studio”-zomercampagne. Centraal in deze campagne staan samenwerkingen met festivals en artiesten met real-time uitzendingen van optredens en exclusieve content.
Coca-Cola geeft ook de nieuwe generatie muziekliefhebbers de kans om muzikale prijzen te winnen. De Coca-Cola-verpakkingen worden daarbij voorzien van een muziekjasje deze zomer. Met een code onder de dop van het flesje of onder het lipje van het blik maken fans kans op uitverkochte festivaltickets en kunnen ze sparen voor andere leuke prijzen. De campagne wordt onder meer op de winkelvloer uitgerold en loopt deze zomer van juli tot en met augustus. De verpakkingen stromen in de markt vanaf half juni en vanaf dan zijn ook prijzen te winnen tot en met 31 augustus 2022.
BERGENSESTEENWEG 1424
1070 BRUSSEL
+3225291500
salessupportgeneral@cokecce.com
www.cocacolabelgium.be

