150 jaar ervaring in verse voeding
Huppa, dé go-to groothandel

Met het samengaan van Franky Fresh Food en Upfresh vorig jaar ontstond Huppa. Dé versvoedingsgroothandel boogt zo meteen op een gezamenlijke 150 ervaring en zet met een immens aanbod en ongeziene service de sector op zijn kop. Het voorjaar begon alvast heel goed voor Huppa, met een aantal geslaagde beurzen en het winnen van de prijs 'Logistics Project of the Year'.
Ruim aanbod
Met 12.000 producten van meer dan 500 partners in het aanbod, is de keuze bij Huppa enorm. Tussen de verse voeding steken naast A-merken en voeding van enkele ambachtelijke, familiale bedrijven ook heel wat speciale producten, die uw winkel voorzien van dat unieke item waarvoor klanten langskomen.
Samenwerkingen met nieuwe, toffe merken als Balls & Glory, 't Werftje, Seppe's Granola of JusRé vormen de ideale afwisseling met exclusieve labels zoals Ensor-kaas, Fermette en Bourgon. Daarnaast heeft Huppa ook nog diverse aanvullende atelierproducten zoals diepvriesproducten, non-food en droge voeding.
De kwalitatieve versvoeding wordt door de 100 vrachtwagens van Huppa over heel België bezorgd vanuit 7 hubs. Die hubs stemmen hun voorraad goed af op de lokale afzetmarkten om zo een ongeziene service te kunnen bieden.
Voorjaar vol beursbeleving
Huppa staat dicht bij zijn klanten, als go-to partner met een snelle service door o.a. 40 salesmedewerkers die klanten van persoonlijke service voorzien. Maar de dienstverlening stopt daar niet. Huppa organiseert ook vaak huisbeurzen waarop men bestaande en potentiële klanten kan ontmoeten. Klanten komen er de producten beleven, net zoals hun klanten dat op hun beurt zullen doen in de zaak of winkel.
Huppa staat dicht bij zijn klanten als go-to partner voor verse voeding
Recent gingen al dergelijke beurzen door in Middelkerke, Mechelen en Namen, waarbij klanten het aanbod voor tapas en barbecue konden proeven, beleven én bespreken. De gezellige sfeer en het kwaliteitsbuffet werden op veel enthousiasme onthaald – een duidelijk bewijs dat Huppa ook inzet op connectie en beleving.
Innovatieve logistiek
Huppa heeft oog voor de toekomst en zet dan ook stappen op het vlak van innovatie. Zo beschikt de leverancier van versvoeding sinds begin 2024 over een eigen volautomatisch, gekoeld hoogbouwmagazijn in Oostende. Dat nieuwe magazijn helpt om samen met de 400 medewerkers de belofte van een snelle, kwalitatieve levering - ‘vandaag besteld, morgen in huis’ - waar te maken.
Die slimme investering leverde Huppa in maart 2025 nog de prijs van 'Logistics Project of the Year' op.
Inspiratie voor lente & zomer 2025
Met de eerste zonnestralen kwamen ook de nieuwe lente- en zomercatalogi van Huppa te voorschijn.
In 2025 zijn dit 4 boekjes met elk een focus op een stuk van het assortiment: charcuterie/barbecue, tapas, salades en kazen. U vindt daarin niet enkel alle nieuwe producten, maar eveneens alle inspiratie voor uw aanbod. Zo stelt u binnenkort dé ideale tapasplank samen of geeft u uw barbecue-aanbod de optimale vorm.
Van 5 tot en met 30 mei spaart u bovendien extra punten op meer dan 150 geselecteerde producten dankzij de Sunny Specials. Wissel ze in voor keukentools, zomeraccessoires en meer!

Huppa staat paraat
Met een ijzersterk assortiment, klantgerichte service en vernieuwende logistiek bevestigt Huppa zijn rol als koploper in de Belgische versmarkt. Of het nu gaat om inspiratie, innovatie of ondersteuning: Huppa staat paraat!

