- wekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
- digitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
- uw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
- maximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Babyproducten zijn een belangrijke categorie in de supermarkt. Jonge gezinnen besteden gemiddeld meer dan andere shoppers en hechten zich sneller aan een vaste winkel zodra ze daar vinden wat ze nodig hebben. Voor retailers ligt hier een kans om loyaliteit en duurzame relaties op te bouwen.
De oosterse keuken sluit naadloos aan op de grote consumententrends van spicy food en bewuster eten, en biedt tegelijk veel avontuur en inspiratie. Deze zeven tips helpen je om het potentieel van Aziatische producten volop te benutten.
Smaakmakers doen het prima in de retail en tekenen elk jaar groei op. De wereldkeuken heeft de deuren opengegooid naar een breed palet, van mediterraan tot Latijn-Amerikaans, Aziatisch, Noord-Afrikaans en midden-oosters.
Dankzij de verzamelde data uit de consumentenpanels, krijgen merken en retailers waardevolle inzichten in de laatste trends”, zegt Philippe Gelder, CEO Voted Product of the Year Worldwide.