Een EK of WK voetbal staat garant voor heel wat beleving en zorgt voor hogere verkoopscijfers. Een passend hapje en drankje mag dus zeker niet ontbreken en een tricolore accessoire maakt het helemaal af. Wij polsten naar de verwachtingen bij de lezers van Retail magazine. Hieruit blijkt dat o.a. zoute snacks het grootste verkoopspotentieel hebben.
65% van de lezers heeft al in maart het thema 'EK voetbal' op een zichtbare manier in de winkel gepresenteerd. En sinds mei is quasi iedereen op de kar gesprongen om in te spelen op het Europees Kampioenschap voetbal.
Philip Buisseret, Secretaris Generaal van de sectorvereniging van de Belgische water- en frisdrankindustrie FIEB ASBL – VIWF VZW, deelt zijn visie op de huidige uitdagingen in de drankenindustrie.
Of u nu een klein bedrijf runt en extra ruimte nodig heeft voor uw leveringen en materialen, of gewoon op zoek bent naar een handige en veelzijdige auto voor uw dagelijkse ritjes, de Tourneo Courier heeft het allemaal.
Als de oudste grote chocolatier in Belgische handen, heeft Libeert een rijke geschiedenis van vakmanschap, toewijding en innovatie die zich uitstrekt over vier generaties.
Als een van de bekendste zoutmerken in Europa, lanceerde JOZO in april zijn erfgoedcampagne. Concreet krijgt het jodiumzout een tijdelijke nieuwe verpakking en kunnen consumenten in de winkel een uniek metalen JOZO-bewaarblik vinden.
Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.