- 06 juli 2020
- Door Marie Verhulst
- | 6 min. leestijd
Evolueer mee met de steeds groter wordende 'selfness-consument'
Na meer dan dertig jaar voor Colruyt Group gewerkt te hebben, is Jean-Pierre Roelands in zijn 'vrije tijd' voornamelijk bezig met consulting voor middelgrote en grote bedrijven. Ook hij heeft het retaillandschap de afgelopen decennia enorm zien veranderen, maar ziet hij ook hoe het verder zal evolueren. Zal de consument nog veeleisender worden? Welke waarden zullen voor de nieuwe consument belangrijk of anders zijn? In welke mate is prijs een doorslaggevende factor in het aankoopproces? Hoe kan de winkelier daarop inspelen? Eén voor één vragen waar u ongetwijfeld het antwoord op wil weten.
Gratis verder gaan?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.