Een doordacht lichtplan stimuleert de verkoopcijfers

Een doordacht lichtplan stimuleert de verkoopcijfers  

Een goed doordachte winkelverlichting: daar draait het om. Nochtans had verlichting vroeger een hoofdzakelijk functionele rol, namelijk 'licht geven'.Nu echter groeit het besef dat een zorgvuldig uitgewerkt lichtplan de verkoop stimuleert, concurrentieonderscheidend werkt en de identiteit van een winkel onderlijnt. Vandaag staat een lichtplan gelijk aan een totaaloplossing, met ledverlichting als sterke stijger.

Sorry, dit is een premium artikel

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.

Ontdek onze abonnementsformules
Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Retail  

Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.