COCa-COLA summer & music campaign

Tijdens de zomer zijn er veel mogelijkheden om elkaar live te ontmoeten, de vrijheid te hebben om rond te hangen zonder de gebruikelijke routines, met vrienden om te gaan en te genieten van alles wat de zomer te bieden heeft.
Zomercampagne 2023
Voor Coca-Cola is de zomer het belangrijkste seizoen. De campagne van 2023 wordt groots en gedurfd. Bovendien stort Gen Z zich volledig op hun nummer 1 passie en dat is muziek. Met de nieuwe zomercampagne wil Coca-Cola hierop inspelen. Deze zomer krijg je dankzij Coca-Cola de kans om tickets voor verscheidene festivals te winnen, zowel Belgisch als Europees. Zo zijn Dour, Rock Werchter en Tomorrowland slechts 3 van de 17 festivals waarvoor je tickets kan winnen. Waag deze zomer zeker je kans en maak je zomer van 2023 dankzij Coca-Cola onvergetelijk.
Limited Edition verpakkingen
Coca-Cola ontwikkelde voor deze zomer ook een aantal limited edition verpakkingen weliswaar met het bekende rood van Coca-Cola. Ook de gele blikjes Coca-Cola Zero Lemon krijgen een limited edition versie. Alle verpakkingen zijn uitgelicht met een muzikale 'touch' en hebben ook allemaal een QR-code waarmee je kans maakt op gratis festivaltickets maar ook op coole festivalgerelateerde items zoals onder andere: Coca-Cola hoodies, Coca-Cola jeansjassen en nog veel meer.
De limited edition Coca Cola blikjes voor zomer 2023
Op de blikjes staat telkens een QR-code waarmee een prijs te winnen valt. Je kunt deze QR-code scannen waarna je naar de Coca-Cola app geleid zal worden. Daar speel je het zomerspel en kan je punten verzamelen. Van zodra je genoeg punten hebt verzameld, kun je je favoriete festival kiezen en kun je je aanmelden voor de trekking. Wie weet ga jij wel gratis naar een festival deze zomer!
Ontdek in de winkels de sterke activaties en visibiliteit gelinkt aan deze zomercampagne om de shoppers te converteren naar kopers.

