20 silver trends voor de nabije toekomst

60-plussers komende 15 jaar verantwoordelijk voor helft economische groei

Silver trends instagran
Ouderen kunnen evengoed als jongeren ‘influencers’ zijn. Met bijvoorbeeld specialistische blogs, vlogs, nieuwsbrieven en op sociale media

Dit jaar is 50% van alle Nederlandse volwassen consumenten 50 jaar of ouder. Ook in België is dit in 2021 een feit. Toch worden marketing- en communicatiestrategieën nog vaak op jongere consumenten gericht. Hierdoor blijft een gigantische groep links liggen waarvan 60+ de komende 15 jaar verantwoordelijk zal zijn voor de helft van de economische groei. Om een beeld van dit marktsegment te schetsen, vatten Filip Lemaitre en Arjan in ‘t Veld van bureau50 ‘20 silver trends’ voor 2020 samen. Deze trends kunnen alle bedrijven aanzetten om in te springen op de vele nieuwe kansen.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Retail  

Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.