- 26 november 2019
- Door An De Maere
- | 5 min. leestijd
Zo spreek je de shopper aan met babyproducten
Babyshoppers vormen een belangrijke doelgroep voor de retailer. Uit cijfers blijkt immers dat gezinnen met kinderen ruim 10% meer besteden in de winkel dan de gemiddelde klant. Bovendien bezoeken jonge ouders minder verschillende supermarkten, dus de opbouw van loyaliteit voor de toekomst begint hier. In dit artikel gaan we samen met enkele belangrijke spelers uit de markt na hoe we de babycare shopper optimaal kunnen aanspreken. Instore positionering, aanbod, promotie, marketing en communicatie komen daarbij aan bod.
Dit is een premium artikel
Abonneer om dit artikel te lezen
Gratis beperkte toegang
Registreer en ontvang wekelijks toegang tot PREMIUM artikels
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.