Diensten

ADVERTENTIES

Bereik een sterk afgelijnde doelgroep door uw advertentie in de gespecialiseerde en kwalitatieve context van onze vakbladen te plaatsen. 

  1. De advertentie wordt kant-en-klaar aangeleverd door de klant als PDF in CMYK. Klik hier voor meer info over de specificaties.
  2. Indien geen kant-en-klare advertentie beschikbaar is, dan kan deze opgemaakt worden door onze grafisch ontwerpers. Deze opmaakkosten zijn niet inbegrepen in de advertentieprijs.
  3. De advertentie verschijnt in de afgesproken editie van het magazine op een linkerpagina. Een speciale plaatsing op een rechterpagina moet specifiek vermeld worden. Hierbij wordt een toeslag van +25% aangerekend.

FORMATEN 

2 PAGINA'S

2pag

Rendement per aantal inlassingen:

Rendement 2p

1 PAGINA

1pag

Rendement per aantal inlassingen:

Rendement 1p

 

1/2 PAGINA

halvepag

 Rendement per aantal inlassingen:

Rendement Halve

1/4 PAGINA

vierdepag

Rendement per aantal inlassingen:

Rendement Kwart

1/8 PAGINA

achtpag

Rendement per aantal inlassingen:

Rendement Achtste

 

 BEST PRACTICES

  • Less is more. Hou de advertentie zo simpel mogelijk en overweldig de lezer niet met te veel informatie, zonder teniet te doen aan de boodschap. De lezer moet in een oogopslag zien waarover deze advertentie gaat. 
Advertentie1
  • Zorg voor een duidelijke call-to-action. Zeg exact waarom iemand u zou moeten contacteren of wat u voor hen kan doen. Geef bij voorkeur contactgegevens mee in de advertentie.

Advertentie 2

 

  • Een duidelijk visueel element is een must. Hiermee kan u de boodschap ondersteunen. Dit kan uw logo, een foto of een grafisch element zijn.

Advertentie3

  • Oog voor tekst en typografie is zeker niet onbelangrijk. Respecteer de witruimte in uw advertentie en creëer zo meer rust. Let ook op het gebruik van de juiste lettertypes. Speel met verschillende lettergroottes om de klemtoon te leggen op de kern van uw advertentie.
Advertentie4

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of

Gerelateerde artikels

Maak jouw klant trouw dankzij een VIP-behandeling!

Een 1to1-benadering in een slagzin: ‘Klant, vertel me wie je bent, wat je wilt, waarom je het wilt, uiterlijk wanneer je het wilt, en hoe je het wilt; Ik doe minstens twee gepersonaliseerde voorstellen; jij koopt aan; ik onthou de totale context, en ten gepaste tijde contacteer ik jou terug.

98% koopt jaarlijks ultraverse zuivel

Twee trends staan sinds twintig jaar garant voor vernieuwing en dynamiek in de categorie zuivel: gezondheid en plezier. Verder is zuivel een productgroep die stevig is gestoeld op degelijke klassiekers enerzijds en rake innovaties anderzijds. Een hoofdrolspeler op de Belgische markt is Danone. We ontmoeten er een van de category managers, Aurélia Boes. Zij schetst de zekerheden en uitdagingen in de zuivelcategorie.

Belgische overheid heeft quasi geen vat op illegaal e-circuit

Vanaf 1 januari 2025 is het verboden om wegwerpvapes te verkopen. Bovendien moet alles vanaf 1 april achter slot en grendel. Op hetzelfde moment is ook de verkoop van deze producten in voedingswinkels groter dan 400m2 verboden. Daarbij komt dat de prijzen van e-liquids sinds begin 2024 gestegen zijn. Al deze wetten zorgen er meteen ook voor dat de illegale markt alleen maar groter wordt.

Heeft België de strijd tegen de illegale markt verloren?

Douanediensten ontmantelen steeds vaker illegale sigarettenfabrieken. Illegale e-sigaretten uit Azië en nicotinepouches die al meer dan een jaar verboden zijn, winnen ook terrein. Heeft België de strijd tegen de illegale markt verloren?

Print Magazine

Recente Editie
16 september 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine