In deze editie van Retail Magazine zetten we technologie in de kijker. Colruyt Laagste Prijzen pakt als eerste Belgische retailer uit met de zelfontwikkelde Smart Cart: een slimme winkelkar die volumeboodschappen sneller, efficiënter en volledig zelfstandig laat afhandelen. Daarnaast lees je in ons digitale magazine alles over de nieuwste winkeltechnologie.
Tom D'Halluin
Hoofdredacteur
Colruyt introduceert slimme winkelkar
Colruyt Laagste Prijzen rolt als eerste Belgische retailer een zelfontwikkelde slimme winkelkar uit. De zogenaamde Smart Cart maakt het klanten mogelijk om volumeboodschappen sneller, efficiënter en volledig zelfstandig af te handelen.
Lees het digitale magazine over winkeltechnologie. Ontdek artikels over AI en winkelautomatisering, energiezuinige toestellen, slimme toegangen, netwerkaudio, productbeveiliging en hoe technologie de winkelervaring en efficiëntie radicaal verandert.
Video: Delhaize Zottegem tilt bakkerijafdeling naar hoger niveau
In het familiebedrijf Delhaize Zottegem staat kwaliteit centraal. Zaakvoerder Olivier is praktisch opgegroeid in het grootwarenhuis van zijn vader. Met behulp van Hein's innovatieve bakkerijoplossingen streeft hij naar een ambachtelijke beleving en verhoogde omzet.
FROSTIQUE - Your partner in next level, frozen meal creations for food professionals
Frostique, een jong Belgisch foodbedrijf opgericht door Siel Vermote & Eva Van Compernolle, brengt hedendaagse, vriesverse maaltijden met zorgvuldig geselecteerde, kwalitatieve ingrediënten van over de hele wereld, op maat van de klant.
Sabine Goethals maakte deze culinaire hotspot over chef Floris Van Der Veken, jarenlang de vertrouwde rechterhand van Peter in Hof van Cleve in Kruisem.
50% meer meisjes kiest voor opleiding tot slager-traiteur
Daar waar slager vooral aanzien werd als een ‘mannenberoep’ en meisjes in de klas eerder een uitzondering dan de regel vormden, zien we dit schooljaar een andere tendens.
Een op de twee melkkartons is van Laiterie des Ardennes
De Laiterie des Ardennes gaat er met zijn Echte Ardense Melk prat op 100% lokale melk te produceren. Het is de grootste Belgische zuivelcoöperatie en kan met trots zeggen dat ze de boeren een beter leven geeft.
Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.