- 26 september 2019
- Door Jonas Verhoest
- | 3 min. leestijd
Supermarkt is tweede belangrijkste verkooppunt van Nationale Loterij
Ruim 6,7 miljoen. Dat is het aantal spelers die in 2018 meespeelden met een van de spelen van de Nationale Loterij. Bij de 256 miljoen spelmomenten door de ruim 6,7 miljoen spelers leverde dat ruim 80 miljoen keer iets op. Bij dat aantal mogen er zich op vandaag 44 miljonair noemen. Ook de supermarkten dragen hun steentje bij tot dat succes. Met 2.199 verkooppunten bent u het tweede belangrijkste verkooppunt voor de producten van de Nationale Loterij.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.