- 19 maart 2018
- | 5 min. leestijd
50% van Belgen eet elke dag aardappelproducten
Diepvriesproducten in het algemeen en diepvriesaardappelproducten in het bijzonder doen het goed, met een groei van 3% (waarde MAT P9 2017). Toch zit er nog heel wat rek op de verkoop en kan de retail hier een belangrijke rol spelen, meent sales director Benelux van McCain, William Jarijch. Onder meer door in te spelen op het aspect van de duurzaamheid en gezondheid, maar zeker ook door inspiratie en het aantrekkelijker maken van het diepvriesschap kan dit segment zeker nog groeien. De Belg blijft een aardappelliefhebber en het diepvriesrayon biedt hiervoor tal van geschikte maaltijdoplossingen.Stefaan Van LaereDe Belg blijft een aardappelliefhebber en het diepvriesrayon biedt hiervoor tal van geschikte maaltijdoplossingen.
Sorry, dit is een premium artikel
Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.
Ontdek onze abonnementsformules