- 19 maart 2018
- | 5 min. leestijd
50% van Belgen eet elke dag aardappelproducten
Diepvriesproducten in het algemeen en diepvriesaardappelproducten in het bijzonder doen het goed, met een groei van 3% (waarde MAT P9 2017). Toch zit er nog heel wat rek op de verkoop en kan de retail hier een belangrijke rol spelen, meent sales director Benelux van McCain, William Jarijch. Onder meer door in te spelen op het aspect van de duurzaamheid en gezondheid, maar zeker ook door inspiratie en het aantrekkelijker maken van het diepvriesschap kan dit segment zeker nog groeien. De Belg blijft een aardappelliefhebber en het diepvriesrayon biedt hiervoor tal van geschikte maaltijdoplossingen.Stefaan Van LaereDe Belg blijft een aardappelliefhebber en het diepvriesrayon biedt hiervoor tal van geschikte maaltijdoplossingen.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.