- 29 november 2017
- | 5 min. leestijd
Innovatie troef bij oral care
Oral care vormt een belangrijk onderdeel van het totale aanbod van lichaams-verzorgingsproducten in de supermarkt. Zo staat tandpasta in de top van meest gekochte producten op een derde plaats, na shampoos en douchegels. Opvallend is dat vooral de meer medische tandpasta's vlotjes over de toonbank gaan. Kijken we naar de verschillende segmenten, dan overtuigen vooral het basis-, sensitive- en whiteningsegment. Bij de tandenborstels zien we dan weer dat meer en meer consumenten opteren voor elektrische apparaten, al houden ook de manuele varianten stand. En wat het mondwater betreft, zien we vooral een stijging in waarde.
Gratis verder gaan?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.