Steven Fitsch (Marketing Manager Benelux) & Frank Heus (Country Director Benelux)
Steven Fitsch (Marketing Manager Benelux) & Frank Heus (Country Director Benelux)

80-JARIG BISON BLIJFT INNOVEREN

Nieuwe producten, nieuwe marketing

Bison blaast dit jaar 80 kaarsen uit. Het merk, dat al sinds 1938 bestaat, heeft een hele geschiedenis van innovatie achter de rug en is vastberaden om die lijn ook in de toekomst door te trekken. Marketing manager Steven Fitsch: “We blijven innoveren op productniveau, maar ook op marketingniveau. We zijn een merk dat midden in de samenleving staat: we leggen onze oren voortdurend te luisteren bij de gebruikers van onze producten, zodat we steeds nieuwe problemen voor hen kunnen oplossen. We gaan steeds voor een goede samenwerking en blijven bouwen aan een mooi merk. We zijn al een groot merk in Nederland en ook in België merken steeds meer mensen dat we gewoon doen wat we beloven."

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Retail  

Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.