- 29 november 2017
- | 5 min. leestijd
- | Bron: Professional
Safti: geen webshop, alles voor fysieke winkel
Beste doe-het-zelfzaak 2017-2018, zo mag Safti in Wetteren zich noemen na de afgelopen editie van DIY, Home & Garden. “Onze strategie is een fysieke winkel," zegt zaakvoerder Barbara Braeckman, “en ik denk dat we daar redelijk goed in zijn. We hebben bewust nooit in een webshop geïnvesteerd; anderen zijn daar beter in. In plaats daarvan vragen we ons af welke dingen we kunnen doen die een webshop niet kan. Dat is: inzetten op advies, opleidingen, een degelijk aanbod en een goede winkelbeleving."
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.