- 25 juni 2019
- | Bron: Sanilec
5 redenen om uw klant nu al aan het ketelonderhoud te herinneren ...
5 redenen om uw klant nu al aan het ketelonderhoud te herinneren ... ... en uw eigen planning te vereenvoudigen Krijgt u ook tijdens de zomer al een herinnering om een afspraak te maken voor uw winterbanden? Dat lijkt vroeg, maar zo kan de bandencentrale zijn werk beter inplannen en vermijden ze lange wachtperiodes. Waarom doet u dit ook niet voor het onderhoud van ketels? Uw klant denkt bij zomerse temperaturen wellicht niet aan zijn verwarmingsinstallatie, maar aan u om hem eraan te herinneren. Dit zijn alvast vijf goede redenen om uw klant te overtuigen: 1. Wettelijk verplicht Het onderhoud van een verwarmingsketel is wettelijk verplicht en moet gebeuren door een erkende professional. Door uw klant een onderhoudscontract aan te bieden, is hij zeker dat hij aan alle regels voldoet. 2. Goed voor het klimaat Een goed onderhouden ketel verbruikt minder energie en stoot minder CO2 uit. 3. Goed voor de portemonnee Een goed onderhouden verwarmingsketel werkt ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.