- 08 november 2022
- Door Dimitri Van Moerkercke
Nationale Loterij onderneemt facelift in en buiten je winkel
De Nationale Loterij is sinds de zomer van 2022 bezig met de uitrol van een vernieuwde visuele aanwezigheid in haar verkooppunten. Nog tot en met eind 2024 zullen haar field teams samen met jou de beste locaties daarvoor bepalen. Met deze vernieuwingsoperatie wil men jouw verkooppunt aantrekkelijker maken en de spelen van de Nationale Loterij herkenbaarder maken voor jouw klanten.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.