- 23 januari 2019
- | 4 min. leestijd
Aperitief als nieuw consumptiemoment schept extra opportuniteiten
Aperitieven is hip, het succes van hapjes, snacks en knabbels neemt dan ook navenant toe. Ze belanden niet alleen tijdens de eindejaarsperiode in de winkelkar; warme snacks vinden tegenwoordig het hele jaar door gretig aftrek. Mediterrane smaken zijn favoriet en spelen wellicht nog een tijd de hoofdrol. Verder is er aandacht voor gezondere alternatieven: de oven in plaats van de friteuse. Kleinere porties, met het accent op delen. En een stijgende interesse in vegetarische en duurzame ingrediƫnten. Al bij al biedt dit nieuwe consumptiemoment nog heel wat speelruimte voor innovaties.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.