- 31 juli 2017
België 'overdondert' tijdens Retail Week
België 'overdondert' tijdens Retail Week België 'overdondert' tijdens de Paris Retail Week België, dat deel uitmaakt van de top 5 van landen die exposeren op de Paris Retail Week, wordt sterker vertegenwoordigd voor deze derde editie. Dit jaar ontvangt de Paris Retail Week voor het eerst een collectieve Belgische deelname, georganiseerd door Digital Wallonia, het officiële vlaggenschip van de internationale missies van het AWEX. Als virtueel en fysiek platform, plaats van samenkomst, uitdrukking en steun van de digitale spelers in Wallonië belichaamt Digital Wallonia de doelstelling van de Waalse regering om van deze regio een uitstekende digitale voedingsbodem te maken. De volgende bedrijven hebben hun deelname al bevestigd onder de vlag van het paviljoen:· ATHYLA - E-marketingoplossingen voor b2b-bedrijven en -handelaars;· B.H.C. – Informaticadiensten voor bedrijven; EUROTERMINAL – Logistiek, E-logistiek & Supply chain;· INFINITY MOBILE – IT voor de handel;· ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.