- 02 april 2019
- | Bron: Kiosk
Coca-Cola lanceert Coca-Cola Energy
Coca-Cola lanceert Coca-Cola Energy Het drankje focust op mensen tussen 18 en 35 jaar Midden april lanceert Coca-Cola hun nieuwste telg uit het assortiment: Coca-Cola Energy. Volgens de fabrikant blijft de Coca-Cola-smaak behouden, met cafeïne uit natuurlijke bronnen. "Die twee kenmerken stonden centraal in de ontwikkeling van het recept en we zijn trots dit onder het merk Coca-Cola te kunnen aanbieden. Het nodigt mensen uit een nieuwe en andere energiedrank te proberen”, aldus Javier Meza, Global Chief Marketing Officer, Sparkling Business. De doelgroep die wordt aangeboord zijn de jongvolwassenen tussen 18 en 35 jaar. De energiedrank zal ook beschikbaar zijn als Coca-Cola Energy no sugar om consumenten een calorievrij alternatief zonder suiker te bieden. Beide producten zullen beschikbaar zijn in 250 ml verpakkingen. Coca Cola blijft werk maken van de evolutie van hun merkenportefeuille. Recente toevoegingen aan Coca-Cola's productaanbod in België en Luxemburg zijn onder ...
Dit is een premium artikel
Abonneer om dit artikel te lezen
Gratis beperkte toegang
Registreer en ontvang wekelijks toegang tot PREMIUM artikels
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.