- 08 november 2019
- Door Charlotte De Noose
- | 2 min. leestijd
“Meer dan ooit cruciaal om innovaties bij de consument te promoten”
De coronacrisis gooit onze prioriteiten door mekaar en heeft een enorme impact op ontelbare bedrijven en handelszaken. Daniel van Dongen, Country Manager Benelux Gekozen Product van het Jaar, benadrukt in onderstaand interview dat het net daarom cruciaal is te blijven innoveren en die innovaties te toetsen bij de klanten. Primordiale schakel in dat proces is Gekozen Product van het Jaar, een logo dat de stem van de consument uitdrukt.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.