logo
Webshop
logo
Lid worden
ArtikelsNieuwsZoekertjes
Thema's
  • chevron_right Verse voeding
  • chevron_right Droge voeding
  • chevron_right Diepvries
  • chevron_right Dranken
    • Frisdranken en water
    • Bieren
    • Sterke dranken
    • Wijnen
    • Warme dranken
    • Zuiveldranken
    • Alcoholvrije dranken
    • Koffie en thee
    • Dranken
  • chevron_right Non-food
  • chevron_right Winkel
  • chevron_right Atelier
  • chevron_right Marketing
  • chevron_right Recepten
Warme dranken
  • Premium

Koffiebonen en capsules zitten stevig in de lift

12/11/2019

Op 29 september was het in België de Nationale Dag van de Koffie. Twee dagen later, op 1 oktober, vierden we ook de Internationale Dag van de Koffie. Het zwarte goud werd daarbij weer stevig in de kijker gezet. Logisch, want de koffiehype blijft maar duren en de Belgische ‘in home’ koffiemarkt vertegenwoordigt jaarlijks meer dan 4 miljard tassen. Maar wat drinkt de consument nu het liefst en welke grote trends zien we? Wij legden ons oor te luisteren bij één internationale speler en één ambachtelijke producent. En hoewel ze elk hun eigen accenten leggen, zijn ze het over één ding volledig eens: innovatie en variatie krijgen de grootste prioriteit.

Cookies

Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met het privacy- en cookiebeleid.