We zijn alweer halverwege 2024, een geschikt moment om de topics te overlopen die dit jaar aanzienlijke belangstelling hebben gekregen bij u en uw collega's. De items over de toekomst van retail en winkelinrichting konden alvast op veel interesse rekenen.
Momenteel ondergaat de detailhandel een ingrijpende transformatie als reactie op de uitdagingen van de pandemie en verschuivingen in het consumentengedrag.
Bij het begin van 2024 ging meteen ook Vleeswaren Glorius-Laeremans van start. Varkensvleesproducent Glorius opent met de overname van Vleeswaren Laeremans de weg naar een breder publiek.
Els Breugelmans, professor marketing aan KU Leuven, werkte mee aan een internationale studie die de impact van een radicale winkeltransformatie in kaart brengt. Waar het management dacht dat een transformatie een negatief effect ...
Wat maakt de ene winkel nu anders dan de andere? Waarom zijn mensen tot de ene meer aangetrokken dan door de andere? Wanneer we dit onderzoeken, zien we dat winkels met een unieke ‘smoel’ opvallen en aantrekkelijk zijn.
Respecteer altijd het principe: 'Voor wat, hoort wat!' Een prestatie vereist een gelijkwaardige tegenprestatie. Een gunst verwacht vroeg of laat een wederdienst, zoals de aankoop van een product in grotere hoeveelheden.
Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.