Tijdens het evenement 'Reshaping Retail' presenteerde het expertisenetwerk voor communicatie, media en design van de Arteveldehogeschool zijn onderzoeksresultaten over duurzame verpakkingen. Dit onderzoek maakt deel uit van het onderzoeksprogramma ‘Duurzame Verpakkingen en Slimme Retail’ en biedt inzichten voor retailers, beleidsmakers en merken.
Op 10 september zijn er tijdens de Food Discovery Day verschillende inspirerende ‘Food Discovery Talks’ gepland over het op de markt brengen van (nieuwe) producten. Een van de sprekers is Nicolas Degryse – Food & Drinks Marketeer.
Het succesvolle zuivelmerk Melkunie Breaker van Arla Foods is nu te koop in België. Het merk staat bekend om zijn innovatieve 'yoghurt in knijpzak' of 'pouch packaging', wat het perfect maakt als handige snack voor onderweg.
Powerade kondigt trots aan dat ze een nieuw partnerschap zijn aangegaan met Team Visma | Lease a Bike, waarbij Coca-Cola opnieuw de sport, met name professioneel wielrennen, steunt. Wout Van Aert, een belangrijke figuur in het team, staat centraal in deze samenwerking.
Tijdens het recente Ford Pro Experience-evenement reden we een eerste keer met de E-Transit Custom. In de rand van dat gebeuren werden de digitale en fysieke softwarefaciliteiten van het Ford Pro-serviceplatform verder toegelicht.
Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.