- 03 juli 2017
- | Bron: Kiosk
Sterke zomerlicenties bij Burnonville
Sterke zomerlicenties bij Burnonville Zomerfilms bieden aantrekkelijke mogelijkheden In juli en augustus komen er verschillende films uit met merken die een sterke merchandising hebben. Verschrikkelijk Ikke (Despicable Me 3) zal vanaf 5 juli te zien zijn in de zalen. In 2015 was Minions de grootste licentie van de zomer. De klanten hebben zich massaal op de goodies van de film gestort. Bij Burnonville werden bijna 10.000 knuffels en 12.000 Minions candy toys verkocht. Pixar en Disney lanceren opnieuw de licentie Cars met vanaf 26 juli een derde release. De verkoop van afgeleide producten was meteen een schot in de roos. Cars was jarenlang de nummer 1 licentie voor jongens in de markt van de merchandising. Zes jaar na de tweede film wil Flash McQueen weer de favoriete held van kleine rakkers worden. Vanaf 9 augustus is het de beurt aan de Emojis om de bioscoopzalen voor de eerste keer op te fleuren. Emojis zijn één van de sterkste uitingen van sociale banden geworden: ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.