WINKELBELEVING START BIJ ETALAGE EN LOOPT OVERAL DOOR IN WINKEL

"als je klanten naar fysieke winkel krijgt, verkoop je altijd meer dan online"

Etalage betekent veel meer dan een aantal schoenen in de vitrine. Alles draait om de totaalbeleving, zeggen de specialisten aan tafel. Het gaat immers om het oproepen van een totaalbeeld, een sfeerbeleving binnen het totaalpakket van de visual merchandising. Een verhelderend debat.

HOE MOET DE ETALAGE VAN VANDAAG ERUITZIEN?

Maryse Quisquater: "De etalage ziet er steeds soberder uit, met minder decor
behalve dan in de nieuwjaarsperiode want de aandacht wordt enkel gefocust op de artikelen zelf. Wel kunnen in de etalage sommige modetrends speciaal benadrukt worden."

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Retail  

Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.