- 20 juni 2018
- | 2 min. leestijd
Florette blijft trendsetter in voorverpakte salades
Florette lanceerde al in 1987 sla in zakjes en heeft ondertussen heel wat variƫteiten in zijn aanbod. De beschikbare soorten volgen de seizoenen. Duurzaamheid is een sleutelbegrip in heel het productieproces. Omdat het gebruiksgemak prioritair is voor de consument, willen de afdelingsverantwoordelijken het gamma voorverpakte salades en rauwkost verder uitbreiden. Florette geeft hem graag alle advies daaromtrent en stelt samen met hem het optimale assortiment samen.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.