CONSUMENT GAAT MEER DAN OOIT VOOR GEZONDE PASTA

Nieuwe formaten en vormen, variaties op tarwe en gebruiksgemak zetten de toon

Dagelijks consumeert ongeveer één vierde van de Belgische bevolking pasta, en dat voornamelijk thuis. Pasta is met andere woorden een product dat tot de meest populaire voedingsmiddelen behoort. Het is veelzijdig, snel te bereiden, betaalbaar en gezond. En op dat laatste komt de klemtoon meer en meer te liggen. De moderne consument heeft immers een groeiende interesse in gezondere – en als het even kan ook biologische – pastasoorten op basis van volkoren, spelt, groenten of haver. De verschillende fabrikanten op de markt zetten dan ook volop in op dat gezondheidsaspect.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Retail  

Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.