- 03 september 2018
- | 6 min. leestijd
Succesfactoren van de buurtsupermarkt
Proximiteit, versheid en menselijkheid zijn de criteria die vandaag het sterkst doorwegen bij de keuze van een winkel voor de dagelijkse boodschappen. Verrassend, want jarenlang gingen retailers ervan uit dat het de prijs was. Niet dus. Mensen willen ergens heen, te voet of met de fiets, waar ze kunnen kopen wat ze nú nodig hebben, bij mensen die ze kennen en waar de kans ook groot is dat ze iemand ontmoeten die ze kennen. Dit is de enseignes niet ontgaan, en de jongste jaren stijgt het aantal buurtsupermarkten gestaag.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.