FOCUS OP MARKTGEVOEL ÉN DIGITALISERING BIJ PRESENTATIEMEUBELS

Producten staan meer in de kijker

Vele supermarkten zetten vandaag in op hun unieke troef: verse producten. Die versheid wordt ten volle benadrukt door de presentatiemeubels: ze bestaan uit duurzame materialen, zijn basic en trekken niet de aandacht, maar zetten het product voorop. Dat is zeker het geval bij groenten en fruit, maar ook bij de broodafdeling: glazen boxen benadrukken het verse, het krokante. Zelfs de rekken voor gewoonteproducten zijn 'back to basics', om vooral de artikels in de kijker te zetten. Tegelijk denken fabrikanten na over hoe ze beeldschermen onopvallend kunnen integreren in hun meubels, waarmee u straks aan narrowcasting kunt doen.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Retail  

Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.