- 06 februari 2017
- | Bron: Professional
Simson Hoveniers wordt Bostik Hoveniers
Simson Hoveniers wordt Bostik Hoveniers Van een wereldspeler een wereldmerk maken Bostik is een wereldspeler op het gebied van lijmen, kitten, mortels, egalines en afdichtingen in de bouw-, consumenten- en industriesector. Tot een paar jaar geleden had ieder land waarin de firma actief was zijn eigen lokale A-merken. Hierdoor had Bostik meer dan 40 verschillende (lokale) merken. Niet echt herkenbaar en efficiƫnt. Om van een wereldspeler een wereldmerk te worden, is besloten om deze lokale merken te transformeren naar het nieuwe centrale A-merk Bostik. In de komende periode zullen de oude 'groene' verpakkingen van Simson Hoveniers worden vervangen door de nieuwe verpakkingen. Deze worden zeer herkenbaar door de donkerblauwe kleur met de groene Gekko erop. Daarnaast zal voor de duidelijkheid en herkenbaarheid het logo van Simson onder het nieuwe centrale logo van Bostik voorlopig nog gewoon op de verpakking blijven staan. De producten, kwaliteit en service blijven zoals ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.