- 05 juni 2018
- | Bron: Argus
Meer verkopen dankzij de juiste impulsen
Meer verkopen dankzij de juiste impulsen Speciale productpresentaties zijn ware magneten in de retail Van 30 juni tot 3 juli tonen acht gerenommeerde merken van consumentengoederen op de Tendence Village hoe de juiste mix aan producten de verkoopcijfers de hoogte in kunnen jagen. De exposanten tonen er niet enkel trends en nieuwe producten maar ook creatieve ideeën voor een verkooppunt, gaande van product placement tot de samenstelling van een assortiment. Dat maakt van de Village niet enkel een grote bron van inspiratie voor kopers maar ook een rust- en contactpunt binnen de beurs waar de nadruk gelegd wordt op het uitwisselen van ideeën. Gratis toegangskaarten voor de beurs Tendence zijn te verkrijgen bij katrien.galle@belgium.messefrankfurt.com
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.