Online magazines

10 juni 2020 Vakinformatie voor retail professionals

Online versie bekijken
zoetwaren impulsproduct bij uitstek

De consument wil letten op zijn gezondheid, maar anderzijds ook blijven genieten van een 'guilty pleasure'. Zorg daarom voor een gevarieerd aanbod van traditionele candybars en gezonde snackrepen. Zo spreekt u een grote doelgroep aan. 

Tom D'Halluin - Hoofdredacteur

Vooral in het on-the-gokanaal blijven kauwgom en frismakers het goed doen. De goede marge is mooi meegenomen. Als impulsaankoop zijn vooral kleinere verpakkingen in populaire basissmaken toppers.
De consument is steeds meer bezig met gezonde voeding en ligt wakker van vetten, suikers en toegevoegde bestanddelen. Als gevolg hiervan stijgt de populariteit van tussendoortjes op basis van noten, granen en gedroogd fruit.
Tom Dewitte en Sam De Cuyper van AD Delhaize Waregem en Deinze slaan voldoende voorraad in, want tijdens de twee weken voor Pasen en Sinterklaas kunnen ze nog 60% van de omzet van chocoladefiguren realiseren (algemeen cijfer van Libeert).
De vermenselijking van huisdieren is een grote trend, die volop mogelijkheden biedt voor premiumisatie. Dat was de belangrijkste conclusie van de eerste petstudie van Comeos, uitgevoerd door Shopperware.
Deze mail werd verzonden naar #FIRMA# - #KORTEMAIL#
 
Dit Online Magazine is een uitgave van PM Editions nv,
Torhoutsesteenweg 226, 2-7, 8210 Zedelgem
info@pmg.be - www.pmg.be
Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Retail  

Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.