58% van de Europese consumenten koopt snacks on the go. In dit online magazines focussen we daarom op deze categorie. Het belegde broodje blijft een topper maar er zijn zeker ook alternatieven die op inspelen op de wensen van uw klanten.
Belegde broodjes worden in hoofdzaak nog vaak aanzien als een snelle hap om de grootste honger even te stillen. Maar in tegenstelling tot vroeger verkiest de hedendaagse klant ook afwisseling, naast de traditionele martino, smos, broodje kaas of hesp enz.
Ontdek snel hoe u uw promo's zo ruim als mogelijk kan communiceren naar een afgelijnde doelgroep. De rubriek 'BEST DEALS' in onze online magazines lanceert uw promo bij 467.000 beslissingnemers met nul euro mediakost.
58% van de Europese consumenten koopt een snack on the go. Daarom is het van groot belang dat u met uw zaak top of mind zit bij de consument als ze zin hebben in een snelle hap. Zet in op kwaliteit en authenticiteit en speel ook zeker in op belangrijke trends om (extra) klanten te lokken.
Libeert is de Belgische marktleider binnen de seizoenschocoladefiguren. Tom Dewitte en Sam De Cuyper van AD Delhaize Waregem en Deinze zijn al jaren klant van Libeert voor de onberispelijke kwaliteit (100% Belgisch) en voor het advies en de marketingsteun die ze telkens opnieuw krijgen.
Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.