Online magazines

03 juni 2020 Vakinformatie voor retail professionals

Online versie bekijken
waarom investeren in on the go snacks?

58% van de Europese consumenten koopt snacks on the go. In dit online magazines focussen we daarom op deze categorie. Het belegde broodje blijft een topper maar er zijn zeker ook alternatieven die op inspelen op de wensen van uw klanten. 

Tom D'Halluin - Hoofdredacteur

Belegde broodjes worden in hoofdzaak nog vaak aanzien als een snelle hap om de grootste honger even te stillen. Maar in tegenstelling tot vroeger verkiest de hedendaagse klant ook afwisseling, naast de traditionele martino, smos, broodje kaas of hesp enz.
Ontdek snel hoe u uw promo's zo ruim als mogelijk kan communiceren naar een afgelijnde doelgroep. De rubriek 'BEST DEALS' in onze online magazines lanceert uw promo bij 467.000 beslissingnemers met nul euro mediakost.
58% van de Europese consumenten koopt een snack on the go. Daarom is het van groot belang dat u met uw zaak top of mind zit bij de consument als ze zin hebben in een snelle hap. Zet in op kwaliteit en authenticiteit en speel ook zeker in op belangrijke trends om (extra) klanten te lokken.
Libeert is de Belgische marktleider binnen de seizoenschocoladefiguren. Tom Dewitte en Sam De Cuyper van AD Delhaize Waregem en Deinze zijn al jaren klant van Libeert voor de onberispelijke kwaliteit (100% Belgisch) en voor het advies en de marketingsteun die ze telkens opnieuw krijgen.
Deze mail werd verzonden naar #FIRMA# - #KORTEMAIL#
 
Dit Online Magazine is een uitgave van PM Editions nv,
Torhoutsesteenweg 226, 2-7, 8210 Zedelgem
info@pmg.be - www.pmg.be
Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Retail  

Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.