Nagenoeg alle Belgische gezinnen kopen verse groenten. Ze doen dit gemiddeld 55 keer per jaar. Zowel de groente- als de fruitaankopen daalden in 2019 met 1% in volume. Gezien de mensen nu meer thuis zijn, lanceren we de stelling dat de consumptie van groenten en fruit sinds half maart in stijgende lijn gaat. Tom D'Halluin - Hoofdredacteur
Zowel de groente- als de fruitaankopen daalden in 2019 met 1% in volume. Dat leert VLAM uit de cijfers, die het marktonderzoeksbureau GfK Belgium via zijn panel van 5 000 Belgische gezinnen, verzamelde.
VLAM voerde in samenwerking met GfK Belgium, iVox, de Marktmaker en InSites Consulting een onderzoek naar de aardappel in onze Belgische keuken. Daaruit bleken enkele opvallende resultaten.
T.e.m. 31 mei bouwt CCV gratis jouw webshop zodat je op een veilige manier inkomsten kan blijven genereren. Daarnaast kan je rekenen op gratis ondersteuning en zorgen we dat je Bancontact-betalingen kan aanvaarden. Vraag hier je gratis webshop aan.
De Alpha lijn bestaat uit producten toegespitst op de consument die zijn of haar kantoormateriaal in de supermarkt shopt en bestaat uit lokaal gefabriceerde producten met extra aandacht voor een goeie prijs/kwaliteit.
Aan een drukke verkeersader, tussen Leopoldsburg en Ham, ligt het recent heropende Total Xperience Heppen van de familie Paesen.Naast een groot hart voor Italië, zien deze ondernemers ook potentieel in een doorgedreven automatisering van hun zaak, waaronder het SafePay Front Office Cashmanagementsysteem.
Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.