Online magazines

06 april 2022 Betrouwbare en onmisbare vakkennis

Online versie bekijken
de klant verleiden op de winkelvloer
Communicatie is het sleutelwoord van de laatste jaren. Iedereen weet dat het belangrijk is om duidelijk te communiceren met je klanten, via je website, op social media, etc. De winkelvloer wordt hierbij regelmatig over het hoofd gezien. Maar waarom zou die minder belangrijk zijn? Het is dé plek om je klanten te beïnvloeden. Tom D'Halluin - Hoofdredacteur
Meer dan 70% van de aankoopbeslissingen wordt genomen in de winkel zelf. Je hebt dus héél wat ruimte om je klant te verleiden om meer aan te kopen en zo je omzet te verhogen..
Bavik Super Pils werd al meermaals bekroond op diverse internationale bierwedstrijden. Om de premiumsmaak van het bier beter in de verf te zetten, werd een rebranding doorgevoerd.
Twee jaar na het winnen van de Gouden Tavola 2020, konden de groentepatés Atelier du Jardin eindelijk aan het grote publiek worden voorgesteld. Mét succes want tijdens de proeverijen op Tavola 2022 viel Atelier du Jardin in de smaak.
Net zoals de voorbije jaren voeren we een grootschalig onderzoek ivm geplande investeringen op het gebied van winkelinrichting. Wij vragen hiervoor 1 minuut van uw tijd en in ruil krijgt u de resultaten in uw mailbox.
Ondanks het moeilijke jaar is de omzet van de verkoop van krasspelen in 2021 met 13% gestegen. Krasspelen blijven dus een zeer populair product. Het is vooral een fysiek product, dus de retail blijft het voornaamste verkoopkanaal.
Deze mail werd verzonden naar #FIRMA# - #KORTEMAIL#
 
Dit Online Magazine is een uitgave van PM Editions nv,
Torhoutsesteenweg 226, 2-7, 8210 Zedelgem
info@pmg.be - www.pmg.be
Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Retail  

Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.